-
Vegyük ki a kupakból a hosszabbító vezetéket! Benzinmotornál a levegőszűrőn, dízelmotornál a levegőtorkon 8 mm átmérőjű lyukat kell fúrni! Illesszük a csatlakozót a kifúrt lyukba úgy, hogy a pereme feküdjön rá a furatra!
-
A porlasztócsövet vezessük be a kesztyűtartóba vagy a szerelvényfal alatti polchoz! A vezeték hossza 2 m. Az aeroszol tetszőleges helyzetben kiüríthető.
-
A porlasztócsövet illesszük a szórófej furatába ütközésig. A palack kiürülése után a vezeték nélkül kapható PREVENT motorindító aeroszol is felhasználható a már meglévő vezetékhez és szórófejhez.
-
A motor indítása: Használat előtt a palack tartalmát rázzuk fel, majd 1-2 másodpercig nyomjuk le a szórófejet. Benzinmotoroknál ne használjunk szívatót, hanem a beporlasztás után a gázpedált félig lenyomva önindítózzunk! Dízelmotoroknál a hidegindítás előtt ne alkalmazzunk izzító gyertyával történő izzítást, hanem a beporlasztás után a gázpedált teljesen lenyomva önindítózzunk! A beporlasztás megismételhető.
Az aeroszol vezeték nélkül csak a kupakban elhelyezett kisméretű szórófejjel használható, a levegőszűrő szívócsonkjába történő közvetlen porlasztással!